Foreningen for Trælast- og Byggemarkedsfolk

STARK Hovedkontor søger Assistent til Debitorafdelingen

  • Fuldtid
  • Viby J

MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆREN EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

Ønsker du et arbejde med fokus på kvalitet? Har du evnen til at navigere på et højt fagligt niveau og samtidig sikre et højt serviceniveau? Så er dette din mulighed for at sætte dit præg på STARKs fremtid som assistent i Debitorafdelingen.

 

Den kvalitets- og resultatorienterede debitorassistent er struktureret og effektiv

I STARK Debitorafdeling vil du sammen med dine kommende engagerede kolleger i Økonomiafdelingen være med til at levere resultater med et smil og er primær support til vores forretninger og ledelse. Hos os bliver du en del af en markedsledende virksomhed med forretningsnetværk i Norden og i Tyskland. ”Frihed under ansvar” er en del af vores kultur, ligesom vi gennem samarbejde på tværs af funktionen styrker resultaterne.

 

I stillingen som debitorassistent vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Modtagelse af betalinger, foretagelse af udligninger samt bogføring af debitorposteringer
  • Oprettelse og vedligeholdelse af debitor-stamregister
  • Tildeling af første kreditramme jf. vores kreditpolitik
  • Rykke for manglende betalinger
  • Behandling af indkomne mails
  • Telefonbetjening af kunder og kolleger
  • Hjælpe med diverse afstemninger

 

Stillingen er en fuldtidsstilling og mødetid er 8.00-16.00.

 

STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner

Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og -udvikling vægtes højt. Som medarbejdere i STARK arbejder vi målrettet med at betjene professionelle håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

 

Analytisk og struktureret teamplayer med en operationel profil

For at få succes i dette job er det essentielt, at du:

  • Har beskæftiget dig med bogholderi, bogføring og kundebetjening
  • Har minimum 2 års erfaring som bogholderiassistent fra et revisionskontor og/eller en stor eller mellemstor virksomhed
  • Har brugererfaring med Excel, Word eller andre Office-programmer
  • Som menneske er lyttende og imødekommende og altid yder den bedste service
  • Anviser gode løsninger inden for dine kompetencer
  • Har et godt overblik og appetit for udvikling og forandring

 

Skal STARKs kunder og medarbejdere nyde godt af dine kvaliteter?

”Det jeg værdsætter ved at arbejde i STARK er, at man kan gøre en forskel, både alene og i samarbejde med mange kolleger, rundt om i organisationen. Faglighed er højeste prioritet, og der er altid plads til sparring med kolleger, hvor der både er åbenhed for løsningsforslag samt nye problemstillinger”, udtaler Karsten M. Pedersen, Business Controller i STARK Pricing & Operations.

 

Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning hurtigst muligt ved at benytte linket Ansøg. Har du spørgsmål vedrørende STARK eller jobbet er du velkommen til at kontakte Teamlead Bettina Juliussen på tlf. 8252 3482 eller Maria Petersen på tlf. 82523486

 

Tiltrædelse er snarest muligt.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansøg

Scroll to Top