Foreningen for Trælast- og Byggemarkedsfolk

Sælger til Butiksteamet – STARK City 24/7

Vil du gøre en forskel med dine salgs- og servicefærdigheder? Har du evnen til at forstå og opfylde kundernes behov? Hos STARK City 24/7 søger vi en engageret deltids Sælger til butiksteamet, der vil være med til at forme både sin egen og STARKs fremtid som Danmarks førende distributør af byggematerialer.

Din rolle som Sælger i STARK
Du bliver en del af Butiksteamet i STARK City 24/7, hvor vi er 38 dedikerede medarbejdere, som målrettet arbejder med salg (B2B og B2C) og rådgivning til håndværkere, virksomheder og private kunder. Som STARKs nye Sælger i butikken vil du få en vigtig rolle i at ekspedere forretningens kunder og sikre dem førsteklasses service og rådgivning i samarbejde med resten af teamet. Det betyder at du:

  • Initierer og håndterer nye salgsaktiviteter, hvor du proaktivt udøver personligt salg, service og rådgivning i overensstemmelse med STARKs koncepter til vores kunder i forretningen.
  • Sikrer en altid salgsklar og præsentabel butik, uanset om det er i forbindelse med kampagner, vareopfyldning eller prisskiltning.
  • Løser forskellige opgaver indenfor ordrebehandling, varebestilling, tilbudsberegning, fakturering, opfølgning og efter-salgsaktiviteter.
  • Tager del i at sikre at kampagner og koncepter implementeres effektivt og når deres fulde potentiale i forretningen.
  • Indgår i et tæt samarbejde med butiksteamet for at skabe de bedste kundeaftaler til hver enkel kunde.

Vores nye Sælger i Butiksteamet
Du vil blive en del af at sikre, at vi efterlever vores værdier. Det betyder, at vi udviser ordentlighed, passion og stolthed overfor vores kunder, samarbejdspartnere, leverandører og kollegaer i det daglige arbejde.

For at trives i rollen som Sælger er det vigtigt, at du tager ejerskab over dine opgaver og lægger vægt på det gode samarbejde. Du er god til salg, både B2C og B2B, og du evner at imødekomme forskellige kundetyper og opretholde gode og varige kunderelationer, som vi sætter en ære i hos STARK.

Den rette kandidat, for os, kan have en relevant handelsuddannelse eller have anden relevant erfaring fra salg (B2B eller B2C). Selvom kendskab til branchen og vores produkter er nyttigt, er det ikke en forudsætning. Det vigtigste for os er din interesse og motivation for at arbejde med salg til forretningens professionelle kunder som en del af STARK holdet.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, vil vi sørge for en grundig oplæring, så du bliver klædt på med den nødvendige viden og kendskab til forretningen, der skal til for at du kan opnå gode resultater i rollen.

En del af STARK holdet

Hos STARK mener vi, at forskellighed er værdifuldt og er af den overbevisning, at hvert enkelt medarbejders bidrag er essentielt for virksomhedens fortsatte udvikling. Derfor er vi også stolte af, at vi kan måle stor arbejdsglæde og loyalitet blandt vores medarbejdere, hvilket vi også håber, at du vil opleve som vores nye Sælger i butikken. Udover gode arbejdsforhold og ansættelse på overenskomst har vi personalepolitikker, der tilgodeser medarbejderen i tråd med STARKs værdi om ordentlighed.

Skal du med på STARK holdet?
Så send os en kort beskrivelse af hvorfor du skal være en del af holdet, som Sælger i STARK City 24/7, samt dit CV via linket senest den 31. oktober 2024. Vi inviterer til samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat.

Stillingen er en deltidstilling på 8-15 timer med arbejdstider mellem 16.00 til 21.00 fra mandag til fredag, og 7.00 til 23.00 lørdag og søndag. Vi håber, at du kan starte hurtigst muligt.

Har du spørgsmål jobbet, eller er du nysgerrig på at vide mere om STARK City 24/7 som din kommende arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Jønsen på telefon +45 26794815.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansøg

Scroll to Top