Foreningen for Trælast- og Byggemarkedsfolk

Finance Assistent

  • Fuldtid
  • Viby J

Leder du efter et spændende job, hvor dine evner inden for bogholderi kan udfolde sig? Kan du sikre et højt serviceniceau? I Debitorafdelingen i STARK Huset søger vi lige nu en engageret medarbejder, der ønsker at være med til at forme sin egen og STARKs fremtid som landets førende distributør af byggematerialer.

 

Din rolle som Finance Assistent i STARK
Du bliver en del af debitorafdelingen på Hovedkontoret i Viby J, Aarhus, hvor vi sidder 10 dedikerede medarbejdere. I STARKs Debitorafdeling vil du sammen med dine kommende engagerede kolleger i Økonomiafdelingen være med til at levere resultater med et smil og være primær support til vores forretninger og ledelse. Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Oprette konti til vores kunder
  • Vedligeholde debitor-stamregister
  • Administrere debitorforsikring og kontooprettelser på kunderne
  • Sikre elektronisk arkivering
  • Arbejde med tildeling af første kreditramme, jf. kreditpolitikken
  • Behandlerindkomne mail og andre henvendelser
  • Tage del i telefonbetjening af kunder og kollegaer

Vi sørger selvfølgelig for grundig oplæring samt løbende muligheder for træning og udvikling, så du kan yde dit bedste og vokse i din rolle i STARK.

Vores nye Finance Assistant
Du vil blive en del af at sikre, at vi efterlever vores værdier. Det betyder, at vi udviser ordentlighed, passion og stolthed overfor vores kunder, samarbejdspartnere, leverandører og kollegaer i det daglige arbejde.

 

For at trives i denne rolle er det vigtigt, at du tager ejerskab over dine opgaver og lægger vægt på det gode samarbejde. Du er god til at arbejde struktureret og effektivt, og du evner at varetage opgaver individuelt og assistere i daglige driftsforpligtelser. Det er en fordel, hvis du er bekendt med Microsoft Office og har interesse i at lære nye systemer at kende.

 

Vi forestiller os at du kunne være i gang med en relevant uddannelse, og ønsker at have et sabbatår fra dine studier. Stillingen er tidsbegrænset til et års ansættelse.

Det er vigtigt at vi er tæt på vores kollegaer i STARK forretningerne, for at forstå deres behov og muligheder. Kendskab til eller erfaring fra arbejdsområdet kan derfor være en fordel men alternativt skal interessen og nysgerrigheden være stor for at lære vores forretning at kende.

 

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, vil vi sørge for en grundig oplæring, så du bliver klædt på med den nødvendige viden, kompetencer og kendskab til arbejdsområdet, der skal til for at du kan opnå gode resultater i rollen, så du kan yde dit bedste og vokse i din rolle i STARK.
En del af STARK holdet
Hos STARK mener vi, at forskellighed er værdifuldt og er af den overbevisning, at hvert enkelt medarbejders bidrag er essentielt for virksomhedens fortsatte udvikling. Derfor er vi også stolte af, at vi kan måle stor arbejdsglæde og loyalitet blandt vores medarbejdere, hvilket vi også håber, at du vil opleve som vores nye Finance Assistant. Udover gode arbejdsforhold tilbyder vi personalepolitikker og vilkår, der tilgodeser dig som medarbejder i tråd med STARKs værdi om ordentlighed.

 

Skal du med på STARK holdet?
Så send os en kort beskrivelse af hvorfor du skal være en del af holdet, samt dit CV via linket senest den 23. oktober 2024.

Vi inviterer til samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og vi håber, at du kan starte snarest eller senest d. 01. december 2024.

Har du spørgsmål jobbet, eller er du nysgerrig på at vide mere om STARK Huset som din kommende arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Tina Aabenhus, AR Manager på telefon +45 28104561.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Ansøg

Scroll to Top