

Jobbet:
En spændende, travl og alsidig hverdag i vores veletablerede drive–in som består af et stærkt og serviceorienteret team af pt. 5 medarbejdere – i tæt samarbejde med Teamlederen.
At være en del af en privatejet, velfungerende, fremtidsorienteret og nytænkende organisation med korte beslutningsveje, et optimistisk, uhøjtideligt og positivt arbejdsklima, hvor personlige og faglige forskelle giver en stærk helhed.
- Ekspedition og servicering af vores professionelle og private kunder via håndscanner / terminal
- Klargøring af ordrer til afhentning
- Indretning, vedligeholdelse, opfyldning af lageret – samt forefaldende opgaver
Dig:
- Du er indstillet på at yde en serviceorienteret, venlig, personlig og effektiv betjening af vores mange kunder, i enhver henseende
- Vi foretrækker at du har erfaring med branchen og gerne som tidligere håndværker – men for den ”rigtige person” er det ikke et krav hvis du bl.a. stortrives med kundekontakt og brænder for at lære nyt
- Du er fleksibel og forstår at planlægge dagligdagen og udføre opgaverne effektivt – uden at gå på kompromis med sikkerheden/arbejdsmiljøet
- Du formår at være igangsættende og selvkørende når det kræves
- Du trives med aktivt og fysisk ude-arbejde
- Du har alm. kørekort og truckkort – samt kendskab til EDB på brugerniveau, gerne AS400
- Du er indstillet på at indgå i en vagtplan hvor weekendarbejde må forventes
Vi tilbyder:
- Tiltrædelse snarest muligt
- En attraktiv arbejdsplads med fokus på godt arbejdsklima
- Behandlings / sygeforsikring og bonusordning
- Gagepakke der forhandles på individuelle vilkår
Ved spørgsmål til stillingen – kontakt venligst Teamleder Nis Kornum Christensen på tlf. 2526 1970.
Du kan udelukkende ansøge stillingen via knappen ”ANSØG HER”.
Ansøgningsfrist: – der kan ansøges indtil vores nye kollega er fundet. Der indkaldes løbende til samtaler.